بنیاد بین‌المللی خیریه قرارگاه محرومیت‌زدایی آبشار عاطفه‌ها طی رزمایش عاشورایی، پنج هزار سبد کالا به استان‌های کم برخوردار ارسال کرد.

به گزارش نیکوکار، رزمایش عاشورایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در منطقه ۱۷ واقع در امامزاده حسن(ع) برگزار و اقلام اهدایی شامل برنج، روغن، عدس، ماکارانی، رب، نمک و سویا در قالب هفت تریلی به نقاط محروم ارسال شد.

استان های کرمان، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری از جمله استان های محروم مدنظر این بنیاد هستند که پنج هزار سبد کالا به آنجا ارسال شده است.

این بنیاد سابقه ۲۰ سال فعالیت در امر خیریه و خدمت رسانی است و جامعه هدف آن، همواره کمک به ایتام و افراد بد سرپرست، تهیه جهیزیه، حمایت از زندانیان و خدمات درمانی بوده است.

بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، بیش از ۶۰۰ شعبه در سراسر کشور و ۱۱۰ شعبه در تهران دارد که به صورت سالانه در سه گام بیش از ۱۰ هزار کمک جهیزیه به نقاط محروم ارسال کرده است.

امسال با توجه به شیوع کرونا و شرایط پیش آمده و طبق منویات مقام معظم رهبری، این بنیاد تصمیم گرفت با توجه به وضعیت کشور نذورات حسینی خیران را در قالب سبد کالا طی رزمایش عاشورایی به استانهای کم برخوردار اهدا کند.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/