رئیس کمیته امداد با بیان اینکه افتخار می کنیم نوکری ۵ میلیون خانوار را در کشور برعهده داریم،گفت: در مرحله سوم پویش ایران همدل قصد داریم در خصوص ایجاد اشتغال برنامه ریزی و حرکت کنیم.

به گزارش نیکوکار، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری بین این نهاد با فروشگاه رفاه،اظهار داشت:مسئولیت کمیته امداد با محوریت توانمند سازی افراد تحت پوشش است‌.
وی با تاکید بر رعایت کرامت افراد در امداد رسانی و کمک ،ادامه داد:این اقدام و همکاری در کمک به مددجویان نیازمند با کمک مهران مدیری باب خوبی است.

رئیس کمیته امداد گفت:باید امداد رسانی به نیازمندان را مردمی کنیم و فروشگاه رفاه در این مسیر جلو آمده و برای اولین بار این اتفاق می افتد.

بختیاری با اشاره به به اینکه بالغ بر ۱۴۰هزار یتیم در طرح اکرام مورد حمایت قرار دارند،متذکر شد:رعایت کرامت افراد خط قرمز کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه ما نوکران و خادم افراد تحت پوشش کمیته امداد هستیم،بیان داشت:برای یکصد هزار دانش آموز تبلت و گوشی همراه تهیه می شود.۷۵۰ هزار دانش آموز تحت پوشش داریم که ۲۲۵ هزار نفر آنها در آستانه کنکور و ۱۵هزار نفر خوش استعداد هستند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد بال مهربانی نظام است،افزود:افتخار می کنیم که نوکری ۵میلیون عائله را انجام می دهیم.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد:سالمندان و بیماران صعب العلاج گروهی هستند که تا پایان عمر تحت پوشش ما قرار دارند.

بختیاری یادآور شد:یک فرد خیر قبول کرده است تا شیرخشک کودکان تخت پوشش ما را تا هرزمانی که نیاز داریم تامین کند.
وی با اشاره به پویش ایران همدل،تصریح کرد:قصد داریم در مرحله سوم این طرح حرکت را به مرحله اشتغال برسانیم.

در این مراسم، مهران مدیری نیز بیان داشت:این حرکت و تامین ۱۰۰هزار بسته معیشتی و کیف و کفش برای دانش آموزان نیازمند حرکت بسیار خوبی است.

 

منبع: فارس

انتهای پیام/