سازمان بهزیستی کشور درنظر دارد جهت طراحی پوسترها و تهیه نماهنگ‌های (کلیپ) مورد نیاز خود از توانایی و مهارت افراد تحت پوشش این سازمان استفاده کند.

به گزارش نیکوکار، این سازمان برای طراحی پوسترها و تهیه نماهنگ ‌های مورد نیاز خود از توانایی و مهارت افراد تحت پوشش این سازمان استفاده می کند و از افراد تحت پوشش بهزیستی دعوت کرده است در این طرح شرکت کنند.

براساس این گزارش، مددجویان و افراد تحت پوشش بهزیستی در رشته‌های گرافیک، طراحی پوستر، بنر، لوگوتایپ، اینفوگرافیک، تصویرسازی، هویت بصری، صفحهبندی کتاب و طراحی – جلد می توانند در این طرح شرکت کنند.

همچنین مددجویانی که در تولید موشن گرافی، کلیپ، تیزر و فیلم کوتاه مهارت دارند، دو نمونه اثر در هر رشته به همراه مشخصات خود و همچنین تصویر کارت شناسایی بهزیستی خود را به آدرس ایمیل معرفی شده ارسال کنند.

این گزارش افزوده است: در صورت تایید آثار مربوطه جهت انجام مراحل بعدی، کارشناسان بهزیستی با مددجویان و افراد تحت پوشش تماس خواهند گرفت.

افراد شرکت کننده در این طرح لازم است مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کدملی، استان و شهر محل اقامت، نوع ارتباط با بهزیستی، رشته هنری، شماره تلفن همراه و تلفن همراه فعال در واتس آپ را به آدرس ایمیل iranswo@gmail.com ارسال کنند.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/