کد خبر: 53

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه برنامه‌های آتی کمیته امداد در آینده در راستای اساسنامه این نهاد اجرا خواهد شد، گفت: توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات از مهمترین اقدامات آتی ما خواهد بود.

به گزارش نیکوکار، سید مرتضی بختیاری در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه با صحبت‌هایی که آقای فتاح کردند احساس می‌کنم لایق خدمتگذاری به محرومان نیستم، افزود: جایگاه کمیته امداد جایگاه بسیار عزیزی است و وظیفه خود می‌دانم تا از تمام کسانی که از ابتدای انقلاب در این جایگاه به خدمت رسانی پرداخته‌اند تشکر و یاد کنم.

بختیاری با اشاره به اینکه به گفته بزرگان دینی و علما بالاترین عبادت خدمت به مردم و محرومان است، اظهار کرد: اگر روایت‌ها این موضوع را نشان می‌دهد پس باید بگویم که نام دیگر کمیته امداد معبد است، چرا که عبادتی بالاتر از خدمت به محرومان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه آقای فتاح در کمیته امداد خدمات زیادی ارائه کرده است، اظهار کرد: اگر سوز اسلامی وجود داشته باشد حتی یک مستحق در جامعه به وجود نمی‌آید. چرا که مستحقان نیز عضوی از پیکره جامعه هستند. در دوره آقای فتاح کارهای ارزشمندی در تداوم کارهای گذشته انجام شده و امیدوارم این راه با قوت ادامه پیدا کند.

رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه برنامه‌های ما در آینده با بن بست در راستای اجرای اساسنامه کمیته امداد اجرا خواهد شد، ادامه داد: توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات علاوه بر کارهای گذشته از مهمترین اقدامات ما خواهد بود.

به گفته وی، بهره گیری از جوانان نیز از دیگر برنامه‌های آتی کمیته امداد و قرار است تا در گام دوم و هم تراز با بیانیه مقام معظم رهبری در این راه گام برداشته شود.

 

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

ارسال نظر

ارسال نظر در این پست بسته شده است.