کد خبر: 5298

معاون مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از ادامه پویش ایران همدل خبر داد و گفت: این پویش با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» برای کمک به مددجویان این سازمان تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

به گزارش نیکوکار،‌ ذوالفقار یزدان‌مهر درباره «پویش ایران همدل» افزود: این پویش به صورت متمرکز و با همکاری سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان، سازمان صدا وسیما، سازمان بسیج و وزارت ارتباطات و با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: راه های همدلی با این پویش، استفاده از کد دستوری # ۱۴* و نرم افزارهای اپ و سکه هستند و این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

یزدان مهر با بیان اینکه همه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی از کمک های جمع آوری شده توسط این پویش بهره مند می شوند، افزود: نذورات هیأت های مذهبی برای تهیه بسته های معیشتی، تهیه وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر و تامین لوازم بهداشتی، درمانی و دارویی از مواردی هستند که برای همدلی با اقشار مختلف مددجویان بهزیستی شامل افراد دارای معلولیت، سالمندان، مددجویان مقیم مراکز بهزیستی، خانوارهای تحت پوشش آسیب دیده از کرونا، دانشجویان و دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی، هزینه خواهد شد.

وی یادآور شد: در پویش قبلی سازمان بهزیستی که در ماه رمضان امسال با عنوان «همدلی مومنانه» راه اندازی شده بود، در مجموع مبلغ ۲۸۱ میلیارد تومان مشارکت های نقدی و غیرنقدی، جمع آوری و توسط سازمان بهزیستی و موسسات تحت نظارت این سازمان، بین جامعه هدف توزیع شده است.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/