مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به آغاز طرح اطعام حسینی همزمان با ماه محرم، از توزیع سبد کالا شامل کالاهای اساسی و ضروری به خانواده‌های نیازمند این استان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سید ابوالفضل پرپنچی با بیان اینکه اطعام نیازمندان در ماه های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی انجام می شود، گفت: این اطعام با همکاری مراکز نیکوکاری، خیریه های معتبر، مساجد و گروه های جهادی انجام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه به نیت تعداد یاران امام حسین (ع) در کربلا و با رعایت نکات بهداشتی، غذای گرم در ۷۲ آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان توزیع می شود، اظهار کرد: علاوه بر طبخ و توزیع غذا، سبد کالا شامل کالاهای اساسی و ضروری تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا خواهد شد.

پرپنچی با بیان اینکه طرح اطعام حسینی در ادامه اجرای رزمایش «ایران همدل» است، تصریح کرد: در مرحله اول این رزمایش یک میلیون و ۶۰ هزار پرس غذای گرم و ۴۴۲ هزار سبد کالا بین نیازمندان توزیع شده است.

وی به راه های کمک به طرح اطعام حسینی اشاره و خاطر نشان کرد: خیران و نیکوکاران می توانند با استفاده از روش های شماره کارت ۲۰۰۸‏-۰۰۰۰‏-۹۹۷۹‏-۶۰۳۷ و شماره گیری کد دستوری #۰۲۱*۱*۸۸۷۷* و یا شماره گیری تلفن ثابت ۷۳۵۵‏-۰۲۱ و درج عدد ۱۴
اپلیکیشن بانی خیر banikheir.ir کمک های خود را برای اطعام نیازمندان در ماه محرم و صفر در قالب اطعام حسینی اختصاص دهند.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/