فرمانده سپاه شهرستان دلیجان گفت: طرح حمایتی «یا علی» با توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده نیز انجام شده در حالی که رزمایش کمک مؤمنانه هم در ایام محرم در قالب توزیع غذای گرم و بسته‌های حمایتی اجرا می‌شود.

به گزارش نیکوکار، مهدی نباتی  در اراک، با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح کمک مؤمنانه در سطح شهرستان دلیجان، اظهار کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه در ایام عید قربان تا غدیر بیش از ۵۰ رأس گوسفند در شهرستان ذبح و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی بیان کرد: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گوشت قربانی با کمک مراکز خیریه و مردم بین بیش از ۷۵۰ خانوار نیازمند توزیع شد که گامی در جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه شهرستان دلیجان ادامه داد: دهه اول محرم با همکاری خیرین و دستگاه‌های اجرایی بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهد شد و طی جلسه با هیئت‌های مذهبی مقرر شده تا نذورات این ماه به سمت بسته‌های معیشتی و اجرای طرح کمک مؤمنانه هدایت شوند.

نباتی از توزیع بیش از ۲ تن مرغ نیز در بین خانواده‌ها خبر داد و گفت: در ایام محرم کارگاه‌های تولید ماسک فعالیت خود را توسعه داده و خدمات لازم ویژه عزاداران حسینی را ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: طرح حمایتی «یا علی» با توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده نیز انجام شده در حالی که رزمایش کمک مؤمنانه در ایام محرم نیز شامل توزیع غذای گرم و بسته‌های حمایتی اجرا می‌شود.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/