مدیر بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر در بیروت گفت: بالغ بر 700 نفر از مجروحان حادثه انفجار بیروت برای ویزیت و درمان به این بیمارستان مراجعه و خدمات دریافت کرده‌اند.

به گزارش نیکوکار، محمد باقر محمدی، مدیر بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت گفت: روز شنبه ۱۸ مردادماه بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت برای مداوای مجروحان حادثه انفجار در این شهر برپا شد و تا پایان روز سه شنبه ۲۱ مردادماه، بالغ بر ۷۰۰ نفر مراجعه کرده وخدمات بهداشتی و درمانی دریافت کردند.

وی افزود: با تلاش کادر پزشکی و پرستاری داوطلب جمعیت هلال احمر که از ایران به بیروت اعزام شده بودند، اعمال جراحی‌های کوچک هم در بیمارستان صحرایی انجام شد.

مدیر بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در بیروت با بیان اینکه بیمارستان صحرایی این جمعیت جزو معدود  بیمارستان‌های صحرایی است که در حال حاضر در کشور لبنان به مردم آسیب دیده خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد، تاکید کرد: این بیمارستان با تدبیرهمتی رئیس جمعیت هلال احمر برای کمک به مردم آسیب دیده بیروت راه اندازی شده است.

به گفته وی، بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر ایران در کنار بیمارستان‌های شهر بیروت در حال ارائه خدمات به بیماران و مجروحان است.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/

ارسال نظر