مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از آغاز راه‌اندازی پویش "مشق مهر" ویژه دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی خبر داد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده قرار خواهد گرفت.

به گزارش نیکوکارمحمدعلی رستمیان با اشاره به راه‌اندازی پویش” مشق مهر” با هدف تهیه لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش سازمان بهزیستی اظهار کرد: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، پویش مشق مهر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: پویش اشاره شده برای دومین‌ سال متوالی است که از سوی سازمان بهزیستی کلید خورده است و خیرین و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۳۰۰*۷۳۳* از طریق تلفن همراه همچنین از طریق اپلیکیشن‌ آپ با انتخاب گزینه «مشق مهر» کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم اهدا کنند.

رستمیان ادامه داد: پویش ” مشق مهر از سه‌شنبه ۱۲ شهریور آغاز شده و تا ۱۰ مهر ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، کمک‌های جمع‌آوری شده در اسرع وقت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده قرار خواهد گرفت.

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور افزود: سال گذشته بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تهیه نوشت‌افزار کودکان نیازمند تحت پوشش کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است و پیش‌بینی می‌شود میزان کمک‌ها امسال نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

وی همچنین درباره اقلام اهدایی به دانش‌آموزان نیازمند گفت: این اقلام در قالب ۴ بسته‌ مختلف در ۲ رده سنی دختران و پسران شامل کوله‌پشتی، دفتر مشق و نقاشی، خودکار، مداد، پرگار و … بسته‌بندی خواهد شد و در اختیار دانش‌آموزان به‌ویژه در مناطق محروم قرار می‌گیرد

منبع: ایسنا

انتهای پیام/