کد خبر: 4911

رئیس کمیته امداد از ارائه سبد کالا ویژه اعیاد سعید غدیر و قربان به مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: ارائه سبد غذایی به خانواده‌های تحت حمایت از هفتم مردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش نیکوکار، سیدمرتضی بختیاری با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل برای کمک به خانواده‌های نیازمند، افزود: با همکاری کمیته امداد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سبد کالا به تمام مددجویان تحت حمایت امداد ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع سبد کالا به مددجویان از سه‌شنبه هفتم مردادماه آغاز خواهد شد، ادامه داد: ارائه سبد کالا در مناطق شهری از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد انجام خواهد شد و مددجویان می‌توانند با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، اقلام غذایی خود را از شعب این فروشگاه دریافت کنند.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: به منظور رعایت کرامت و تسهیل دریافت سبد کالا برای مددجویان روستایی، ارائه اقلام سبد غذایی در مناطق روستایی در محل سکونت خانواده‌ها انجام خواهد شد.

بختیاری در مورد محتوای سبد کالای مددجویان گفت: این سبد شامل اقلامی غذایی همچون برنج، مرغ و روغن است که برای تأمین این اقلام حدود ۳۱۶ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته امداد در مورد جامعه هدف این طرح گفت: تمام مددجویان کمیته امداد و خانواده‌های تحت حمایت در قالب تبصره ۱۴ شامل یک میلیون و ۱۱۴ هزار خانوار روستایی و حدود یک میلیون خانوار شهری تحت حمایت، این سبد غذایی را دریافت می‌کنند.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/