رئیس سازمان بهزیستی کشور از پرداخت وام قرض الحسنه ۵ میلیون تومانی به مددجویان این سازمان در توافق با بنیاد علوی خبر داد.

به گزارش نیکوکار، وحید قبادی دانا در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت وام به مددجویان آسیب دیده به دنبال کرونا گفت: با توجه به شرایط سخت ناشی از شیوع کرونا برای مددجویان سازمان بهزیستی و اینکه برخی از آنها با مشکلات معیشتی به دنبال ابتلا به کرونا رو به رو شده‌اند، تفاهم نامه‌ای بین سازمان بهزیستی و بنیاد علوی منعقد شد تا برای ۴۰۰۰ نفر از کسانی که در اثر ابتلا به کرونا دچار مشکلات معیشتی شده‌اند وام قرض الحسنه‌ای به مبلغ ۵ میلیون تومان با اقساط ۲۴ ماه پرداخت شود.

وی افزود: در تمام استان‌های کشور تمام افراد تحت پوشش می‌توانند این وام را دریافت کنند و با معرفی سازمان بهزیستی و تامین اعتبار بنیاد علوی و از طریق صندوق امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی این تسهیلات پرداخت می‌شود.

به گفته رئیس سازمان بهزیستی کشور، برای هر استان سهمیه‌ای تعیین شده و مجموع مبلغ تامین اعتبار شده توسط بنیاد علوی مبلغ ۲۰ میلیارد تومان است. همچنین این تسهیلات به شکل قرض‌الحسنه است و با ارائه تضامین لازم به مددجویان پرداخت می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/