کد خبر: 3921

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

۵ میلیارد تومان بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی توزیع شد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان با بیان این که ۱۳۵ گروه مردمی در توزیع سبد معیشتی رزمایش همدلی و احسان همکاری داشتند، گفت: پنج میلیارد تومان بسته معیشتی توزیع شد.

به گزارش نیکوکار،‌ محمدمهدی سلمان زاده اظهارکرد: برابر تاکید رهبر معظم انقلاب، در موضوع کمک به نیازمندان و محرومان و همچنین آسیب دیدگان از بیماری منحوس کرونا، رزمایش همدلی و احسان در استان گلستان اجرا و ۱۳۲ گروه و تشکل‌های مردمی ایفای نقش کردند.

وی گفت: کمک در رزمایش به نیازمندان در دو جبهه کاری شناسایی و توزیع با هماهنگی دیگر نهادهای حمایتگر با حساسیت و دقت بالا انجام شد.

سلمان زاده بیان کرد: در این رزمایش نیروهای ۸۸ گروه جهادی، ۱۵ مؤسسه خیریه، ۹ هیأت مذهبی و سمن و ۲۰ فعال اجتماعی بکارگیری شدند که جا دارد از همه جوانان در این اقدام خداپسندانه قدردانی شود.

وی با بیان اینکه وجود ظرفیت جوانان در تمامی عرصه‌ها غنیمت است، اضافه کرد: هر جا به این جوانان اعتماد شد کارها مثال زدنی از خود بجا گذاشتند و همه ما خاطرات این نیروهای اثرگذار و بی منت را در ایام سخت از جمله سیل و غیره به یاد داریم.

سلمان زاده گفت: بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اتفاق کرونایی تعداد ۱۷ هزار بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد تومان را طی این ایام بین نیازمندان استان توزیع کرده است.

 

منبع: مهر

 

انتهای پیام/