رئیس اداره اکرام و محسنین کمیته امداد استان تهران از اعلام آمادگی ۲۴۳۱ خیر برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین در استان تهران خبر داد.

به گزارش نیکوکار،‌ محمد دهرویه با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون این خیران برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین اعلام آمادگی کرده اند، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پیش از شب های قدر ۱۶۶۳ خیر از طریق دفاتر کمیته امداد، پیام کوتاه و تبلیغ از طریق صدا و سیما برای حمایت از کودکان ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: همزمان با شب های قدر و با استقرار ۶۸ پایگاه در مساجد، حسینیه ها و محل های برگزاری مراسم شب های قدر ۷۶۸ نفر از خیران با ثبت نام در این پایگاه ها برای حمایت از کودکان یتیم و محسنین کمیته امداد استان تهران اعلام آمادگی کردند.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۹ هزار و ۸۳۱ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: ۵۲ هزار و ۲۰۶ فرد خیر به عنوان حامی از این فرزندان حمایت می کنند.

دهرویه به دیگر اقدامات اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران اشاره کرد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۱۵ هزار پرس غذای گرم به ارزش ریالی دو میلیارد و ۴۵۳ میلیون ریال بین خانواده های ایتام و محسنین تحت حمایت توزیع شده است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی استان تهران، وی تصریح کرد: علاوه بر توزیع غذای گرم، ۱۲ هزار و ۹۵۶ سبد کالا به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴۵۸ میلیون ریال بین خانواده های ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران توزیع شده است.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/