کد خبر: 3721

رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: همزمان با ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن علیه السلام و در انجام فعالیت‌ها در پویش همدلی مومنانه در ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی مبلغ ۳۰ میلیارد تومان کمک هزینه معیشتی به حساب ۸۵ هزار نفر از مددجویان واریز شد.

به گزارش صنعت کار،‌ وحید قبادی دانا  افزود: این مبلغ در واقع از ۳۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار تومان برای هر خانوار بوده است که در مجموع ۳۰ میلیارد تومان در این حرکت خیر برای خانواده های جامعه هدف سازمان بهزیستی واریز شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: تقریبا ۶۰ هزار خانوار از این ۸۰ هزار خانوار، افراد معلول در خانواده خود داشتند و ۲۵ هزار خانوار دیگر از خانوارهایی بودند که کودکان دارای سرپرست غیرموثر بودند، زنان سرپرست خانوار نیازمند نیز جزو این افراد قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: این کمک ها با مساعدت مالی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و همچنین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شد، بنیاد مستضعفان مبلغ ۲۰ میلیارد تومان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هم مبلغ ۱۰ میلیارد تومان را متقبل شدند که جا دارد سپاس و تشکر ویژه از این دو نهاد انقلابی داشته باشیم.

این مقام مسئول بهزیستی گفت: همچنین در پویش همدلی مومنانه تعداد زیادی از مردم شرکت کردند و کمک های نقدی و غیرنقدی خود را در استان های مختلف به عرصه آوردند، این اقدامات به صورت کمک های نقدی و غیرنقدی در اختیار جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار می گیرد.

قبادی دانا افزود: همچنین در پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی مبلغ ۵۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی از مردم خیر میهن جمع آوری شده و در بین مردم نیازمند در جامعه هدف سازمان بهزیستی این کمک ها در استان های مختلف توزیع شده است.

وی در پایان تاکید کرد: از هموطنان خیرخواه تقاضا داریم کمک های خود را به صورت نقدی به حساب های اعلام شده مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی واریز کنند و همچنین کمک های غیرنقدی را به دفاتر استانی و شهرستانی سازمان بهزیستی در سراسر کشور تقدیم کنند تا بر اساس جدول زمان بندی مربوطه هر چه سریع تر بین خانواده های جامعه هدف بهزیستی توزیع شود.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/