کد خبر: 3710

به سبد خدمات امدادخودرو ایران افزوده شد:

کارشناسی خودرو در محل فقط با چند کلیک

امدادخودروایران با هدف توسعه خدمات غیرحضوری خود در شرایط شیوع ویروس کرونا، «کارشناسی خودرو ناشی از تصادف یا سرقت»، در محل مورد نظر مشتری را به خدمات پیشین خود اضافه کرد.

به گزارش نیکوکار،‌ سیدعباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودرو ایران با اشاره به خدمت «کارشناسی خودرو ناشی از تصادف یا سرقت»، با توجه به لزوم حفظ فاصله اجتماعی در شرایط اپیدمی بیماری کوید ۱۹ و صرفه‌جویی در وقت، بدون نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی و در محل موردنظر مشتریان به صورت رایگان خبر داد.

وی در ادامه، خدمات کارشناسی خودرو در محل را با هدف تکمیل زنجیره خدمات غیرحضوری امدادخودرو ایران و در راستای تکمیل خدمات مکان‌محور برای مشتریان ویژه این شرکت، عنوان کرد.
به گزارش ارتباطات امداد خودرو ایران، مشترکین کارت طلایی از این پس می‌توانند با ثبت درخواست خود برای دریافت خدمت کارشناسی غیرحضوری در وب‌سایت شرکت به آدرس www.096440.com از مزایای این خدمت جدید برخوردار شوند.
شرکت امدادخودرو ایران با بزرگترین ناوگان امدادی خودرو در کشور و با تکیه بر دانش روز، در اقصی نقاط کشور به‌صورت شبانه‌روز با شماره سراسری۰۹۶۴۴۰ آماده خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز است.

منبع: ایکوپرس

انتهای پیام/

برچسب ها

ارسال نظر