معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و صندوق کارآفرینی امید به منظور توزیع فرصت‌ها، منابع و امکانات برای زنان سرپرست خانوار، زنان بد سرپرست، دختران خودسرپرست مجرد و بانوان فارغ التحصیل دانشگاهی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند که براساس آن، به سه هزار و ۳۳۰ زن سرپرست خانوار و دختر فارغ‌التحصیل جویای کار وام قرض‌الحسنه اعطا می‌شود.

به گزارش نیکوکار، این تفاهم نامه مشترک که توسط معصومه ابتکار و اصغر نورالله زاده مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید امضاء شده است، با اهدافی همچون رفع نیازهای ضروری این گروه از بانوان و کمک به راه اندازی و یا توسعه مشاغل خانگی و کسب و کارهای خرد و کوچک و ارزش آفرین دنبال می شود.

زهرا جواهریان معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت زنان و خانواده در این مورد اظهار امیدواری کرد که با اجرایی سازی این تفاهم نامه، شرایط اعطای تسهیلات در قالب وام های قرض الحسنه به۳۳۳۰ بانوی متقاضی در ۳۱ استان، در دو حوزه کارگشایی و راه اندازی کسب و کار خرد و یا مشاغل خانگی فراهم شود.

معصومه ابتکار و اصغر نورالله زاده با امضای این تفاهم نامه متعهد شدند تا پایان دولت دوازدهم برنامه ریزی مشترک را در جهت اجرایی سازی موضوعات مندرج در این تفاهم نامه در دستور کار قرار دهند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/