به دنبال درخواست استاندار گیلان، بنیاد مستضعفان مبلغ ۵ میلیارد تومان را برای کمک به کارگران فصلی و نیازمندان این استان تخصیص داد؛ همچنین از سوی این بنیاد ۵۰۰ هزار تومان برای ۲ هزار تاکسیران گیلانی در نظر گرفته شد.

به گزارش نیکوکار،‌ به دنبال ادامه دار بودن شیوع کرونا در کشور و همچنین سیاست بنیاد مستضعفان مبنی بر حمایت از اصناف آسیب دیده و اقشار ضعیف جامعه، این بنیاد مبلغ ۵ میلیارد تومان را به منظور حمایت از کارگران فصلی و نیازمندان استان گیلان تخصیص داد.

بر اساس این گزارش، این مبلغ در پی درخواست استاندار گیلان اختصاص یافته و قرار است، کمیته امداد استان با همکاری استانداری گیلان، این کمک‌های حمایتی را میان اقشار آسیب پذیر و نیازمندان استان توزیع کنند.

همچنین با درخواست استانداری گیلان، مقرر شد برای ۲ هزار تاکسیران گیلانی، مبلغ ۵۰۰ هزار تومان از سوی بنیاد مستضعفان تخصیص یابد و این مبلغ نیز برای توزیع میان تاکسیرانان به استانداری گیلان تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، پیش از این نیز بانک سینا وابسته به بنیاد مستضعفان، کمک هایی را در قالب مسئولیت اجتماعی این بانک برای توزیع میان مددجویان این استان در اختیار کمیته امداد گیلان قرار داده بود.

 

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/