بنیاد خیریه رحمت واسعه با هدف رفع نیازمندی‌های خانواده‌های آسیب‌دیده از بحران کرونا تأسیس شد.

به گزارش نیکوکار، بحبیب‌الله بوربور، عضو هیأت مؤسس «بنیاد غیردولتی رحمت واسعه» با بیان اینکه وزارت کشور با تاسیس بنیاد رحمت واسعه موافقت کرد، گفت بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز نیمه‌شعبان، جمعی از معتمدان بازار مانند حاج آقا لولاچیان و دیگر دوستان که همه‌ساله در ایام ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری گلریزان‌های مختلف می‌کردند، تصمیم گرفتند با تاسیس یک بنیاد،کمک‌های خیرین و نیکوکاران را در جهت رفع نیازمندی‌های خانواده‌های آسیب‌دیدگان از بحران کرونا ساماندهی کنند.

بوربور تصریح کرد: نامه درخواست تاسیس این بنیاد در روز ۳۰ فروردین  سال جاری به سازمان امور اجتماعی وزارت کشور تقدیم شد و با همکاری خوب مسئولان این سازمان روز گذشته مجوز تاسیس آن اخذ شد.

عضو هیأت مؤسس بنیاد غیردولتی رحمت واسعه افزود: همچنین با مدیران عامل بانک‌های ملت و سینا مذاکراتی انجام دادیم تا یک شماره حساب روند برای این‌کار اختصاص دهند که الحمدلله این‌کار هم انجام شد.

بوربور افزود: عصر روز گذشته اولین جلسه هیأت موسس بنیاد رحمت واسعه با حضور تمامی اعضای هیأت موسس در اتاق بازرگانی تهران تشکیل شد و در اولین اقدام اعضاء مبلغ پنج میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان جهت واریز به حساب این تشکل تعهد کردند.

 

منبع: فارس

 

انتهای پیام/