فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی گفت: این یگان در کنار برپایی ایستگاه‌های سلامت، راه‌اندازی خط تولید ماسک را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون بیش از ۱۸۵ هزار ماسک بهداشتی تولید و در بین مردم توزیع شده است.

به گزارش نیکوکار، سردار حسن کرمی با بیان اینکه رویکرد اجتماعی در نیروی انتظامی مخصوصاً یگانهای ویژه از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: نیروی انتظامی برای قرار گرفتن پلیس در تراز انقلاب اسلامی، رویکرد اجتماعی را در اولویت تمام برنامه‌های خود قرار داده است که در راستای همین سیاست توانسته از تمام مأموریتهای خود سربلند خارج شود.

فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی با بیان اینکه این یگان تلاش دارد تا در تمام مأموریتها در کنار مردم باشد، ادامه داد: ایجاد امنیت، آرامش و آسایش هموطنان از اهداف و وظایف یگان ویژه نیروی انتظامی است و این یگان با سرلوحه قرار دادن رویکرد اجتماعی و جلب مشارکت مردمی برای ایجاد امنیت در تلاش است، امنیتی پایدار را در جامعه حکم فرما کند.

وی با بیان اینکه تمام کشور در حال مبارزه با ویروس منحوس کرونا است، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: “ملت ایران در این آزمون، خوش درخشیدند”، یگانهای ویژه نیز از همان ابتدا در میدان مبارزه با این ویروس قرار دارند.

این مقام انتظامی درباره اقدامات یگان ویژه در مبارزه با ویروس کرونا، بیان کرد: این نیرو از روزهای نخست شیوع بیماری در کنار استفاده از تجهیزات خودرویی خود برای ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهر، باتوجه به کمبود تجهیزات بهداشتی، اقدام به راه‌اندازی خط تولید ماسک و مواد ضدعفونی کرده است.

کرمی خاطرنشان کرد: یگانهای ویژه سراسر کشور در کنار برپایی ایستگاه‌های سلامت، راه‌اندازی خط تولید ماسک را در دستور کار خود قرار داده که تاکنون بیش از ۱۸۵ هزار ماسک بهداشتی تولید و در بین مردم توزیع شده است.

فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی با اشاره به طرح “امید به آینده در سایه مهدویت”، تصریح کرد: اعیاد شعبانیه مخصوصاً ولادت امام زمان(عج) در سالهای گذشته با شکوه خاصی برگزار می‌شد و امسال با توجه به اینکه ویروس کرونا موجب تعطیلی برنامه‌های فرهنگی شد اما یگانهای ویژه با برگزاری این طرح در مجتمعهای مسکونی اقدام به برپایی برنامه‌های شاد و مفرح کرد.

به گفته وی، یکی از برنامه‌های این طرح، ضدعفونی و گندزدایی ۱۱۹ مجتمع و پنج هزار واحد مسکونی در سراسر کشور بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

این مقام انتظامی، یکی دیگر از اقدمات طرح امید به آینده در سایه مهدویت را توزیع پک بهداشتی عنوان کرد و افزود: بیش از ۱۳ هزار پک بهداشتی شامل، ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی در بین مردم توزیع شده که این اقدامات تا از بین رفتن کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

کرمی ضمن آرزوی سلامتی برای مردم و کادر درمانی، از هموطنان خواست تا از بین رفتن کامل این ویروس در کنار مدافعان سلامت و امنیت باشند و با رعایت نکات بهداشتی به سلامت جامعه کمک کنند.

 

منبع: تسنیم

 

انتهای پیام/