مدیرکل امور اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تک ورثه همسر که میزان حقوق خالص آنها بالای یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است، مشمول دریافت تسهیلات اعتباری خرید از فروشگاه های رفاه می‌شوند و می‌توانند از این وام استفاده کنند.

به گزارش نیکوکار، زهرا زاده‌ غلام  افزود: این تسهیلات اعتباری به مناسبت عید نوروز به بازنشستگان اعطا می شود و مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به کارت مشمولان واریز شده که نرخ بازپرداخت آن ۲ درصد است و بر اساس میزان بهره‌مندی افراد از این مبلغ، از حقوق بازنشستگان طی چهار قسط کسر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این نوع تسهیلات در سال سه بار قابل استفاده است و بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول از هفتم اسفند ماه تا هفتم  فروردین ماه می‌توانند نخستین مرحله استفاده را داشته باشند و با مراجعه به فروشگاه‌های رفاه و وین مارکت ها، هر کالایی که در این فروشگاه‌ها عرضه می شود را خریداری کنند.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان قبل از خرید با ورود به سامانه بازنشستگی کشوری به نشانی  www.cspf.ir و لینک طرح یاری می‌توانند از شرایط بهره مندی خود مطلع و آن را اعتبار سنجی کنند.
وی ادامه داد: فروشگاه رفاه به مشمولان پیامک ارسال می‌کند و بعد از آن مشمولان می‌توانند به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند، اگر پیامک به بازنشستگان و وظیفه بگیران از سوی فروشگاه رفاه ارسال نشود، قبل از مراجعه به فروشگاه‌ها حتما استعلام بگیرند.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: بازنشستگان بعد از تکمیل بازپرداخت تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی که در اسفند ۹۸ دریافت کردند، می‌توانند در مرداد ماه سال ۹۹ دوباره این مبلغ را دریافت کنند.

وی ادامه داد: برخی بازنشستگان که سپهر کارت ندارند به منظور استفاده از این تسهیلات می توانند برای دریافت سپهرکارت به بانک صادرات مراجعه کنند.

زاده غلام افزود: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری چنانچه هر گونه سئوالی در زمینه این تسهیلات داشته باشند می توانند از طریق شماره تلفن ۲۵۰۰مطرح کنند.

 

منبع: ایرنا

 

انتهای پیام/