کد خبر: 284

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در هفتم شهریورماه و اجرای مرحله دوم این جشن در ۱۰ مهر و در مدارس گفت: ۱۶۰ پایگاه در استان تهران آماده دریافت کمک‌های مردمی برای جشن عاطفه‌ها هستند.

به گزارش نیکوکار ، از برگزاری  مرحله اول این جشن در روز پنج شنبه هفتم شهریور در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد در سطح شهر و روز جمعه، هشتم شهریور در مصلی‌ نماز جمعه گفت: این جشن مانند سال‌های گذشته در دو مرحله برگزار می شود. مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز روز چهارشنبه دهم مهر در مدارس و با حضور دانش آموزان، اولیاء و مربیان برگزار خواهد شد.

وی ضمن تشریح اقلام مورد نیاز دانش آموزان نیازمند برای آغاز سال تحصیلی جدید نیز توضیح داد: کیف، کفش، پوشاک، نوشت افزار، هزینه کتاب و ثبت نام از مهترین نیازهای دانش آموزان است که در قالب بسته‌های حمایتی و به ارزش چهار میلیون ریال آماده و بین دانش آموزان توزیع می‌شود.

به گفته مدیر کل کمیته امداد استان تهران، جشن عاطفه‌ها حدود ۲۸ سال است که با هدف اشاعه فرهنگ نوع دوستی و ترویج سنت حسنه اسلامی برگزار  می‌شود امسال نیز ۱۶۰ پایگاه در استان تهران از جمله پایگاه‌های حاضر در میادین اصلی شهر و دفاتر کمیته امداد آماده دریافت این کمک‌ها هستند.

شیران در ادامه راه‌های الکترونیکی دریافت کمک‌های مردمی برای جشن عاطفه‌ها را نیز تشریح کرد و گفت: نیکوکاران می توانند با استفاده از تلفن گویای ۰۲۱۷۳۵۵با درج عدد ۴، شماره گیری کد دستوری #۳*۵*۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و همچنین شرکت در پویش #تامهرباهمدلی، کمک های خود را به دانش آموزان نیازمند اختصاص دهند.

منبع :ایسنا

انتهای پیام/