مرحله سوم کمک معیشتی امشب به حساب ۱۸ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶ خانوار واریز خواهد شد؛ حدود ۷۵۷ هزار خانوار امشب کمک معیشتی سه مرحله را یکجا دریافت می کنند.

به گزارش نیکوکار، با توجه به تعطیلی روز چهارشنبه، سومین مرحله از کمک‌های معیشتی ساعت ۲۴ امشب (۸ بهمن) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

به گفته مهدی قمصریان، سخنگوی سازمان برنامه و بودجه، در این مرحله ۷۵۷ هزار و ۳۲۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تأیید شده، حمایت معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان دریافت خواهند کرد.

بر این اساس، مجموع خانوارهای دریافت کننده حمایت معیشتی به ۱۸ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶ خانوار رسیده است.

مطابق با آنچه قمصریان گفته، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست‌ها بوده و امکان تأیید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه‌های آتی وجود دارد و در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تأیید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آنها محاسبه و واریز خواهد شد.

گفتنی است؛ طرح کمک‌های معیشتی که برای جبران افزایش نرخ بنزین در دستور کار دولت قرار گرفت، به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت می‌شود؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز انجام می‌شود.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/