مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به بهره مندی زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد از تسهیلات ازدواج گفت: ١٩۴ زوج جوان بهار امسال به خانه بخت رفتند.

به گزارش نیکوکار، حمیدرضا شیران با بیان اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امداد تأمین کمک هزینه خرید جهیزیه برای نوعروسان و هدیه ازدواج به پسران است، افزود: ٨۴١ میلیون تومان در سه ماه نخست امسال برای ازدواج جوانان تحت حمایت هزینه شده است.
وی هدف از پرداخت کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان و هزینه ازدواج به پسران را توسعه فرهنگ ازدواج آسان برشمرد و ادامه داد: هزینه ازدواج به پسران سه میلیون تومان و کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان پنج میلیون تومان است.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه همه نوعروسان تحت حمایت از خدمات مشاوره‌ای ازدواج بهره مند می‌شوند، اظهار کرد: خدمات مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی با هدف ازدواج آگاهانه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.
شیران با بیان اینکه تأمین هزینه جهیزیه یکی از مهمترین دغدغه‌های اساسی خانوارهای مددجو است، گفت: در بهار امسال ۱۹۴ نفر از جوانان تحت حمایت به خانه بخت رفتند.
وی به طرح کوثر اشاره کرد و افزود: طرح کوثر یکی از طرح‌های حمایتی کمیته امداد است که خیران می‌توانند با استفاده از این طرح در تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند مشارکت داشته باشند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/