کد خبر: 167

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، به مناسبت همزمانی روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی و روز جهانی جوان، بر اهمیت دادن به سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه جوانان تاکید کرد.

به گزارش نیکوکار، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، متن پیام محمدمهدی تندگویان به شرح زیر است: ۲۲ مرداد ماه روز ملی تشکل ها و مشارکت های اجتماعی، فرصتی است جهت توجه به افرادی که داوطلبانه و مشتاقانه مسئولیت اجتماعی بیشتری نسبت به دیگران برعهده می‌گیرند.

تقارن این رویداد با روز بین المللی جوان (۱۲ آگوست) می تواند بهانه ای نیکو برای درک اهمیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان و تاثیرگذاری ایشان در عرصه های مختلف باشد.

امید است در سایه همراهی و همدلی با تلاش‌ها و فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد جوانان، از این جریان پر قدرت در راستای تعالی کشور و اهداف جمهوری اسلامی ایران بهره گرفته شود.

۲۲ مرداد ماه به نام روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی نام‌گذاری شده است. این روز، یک روز ملی برای گرامیداشت افرادی است که در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد، بیشترین تاثیرگذاری مثبت را بر جامعه ایرانی در دهه‌های اخیر گذاشته‌اند. بر اساس گزارش‌ها، نقش این نهادهای غیردولتی در جامعه ایران روز به افزایش است.

 

انتهای پیام/