معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران از افتتاح هفتمین مرکز نیکوکاری ویژه بانوان استان خبر داد و گفت: این مرکز بنام حضرت خدیجه (س) در شهر پرند افتتاح شد.

 به گزارش نیکوکار،  محمدرضا شاهجانی، با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۴۰ مرکز نیکوکاری در استان تهران به نیازمندان خدمات ارائه می کنند، ادامه داد: از این تعداد هفت مرکز ویژه بانوان است که با مدیریت آنها اداره می شود. این مراکز در شهرستان های ورامین، شهر قدس، ملارد، پرند و در تهران در ادارات کمیته امداد مناطق ۴، ۸ و ۱۲ قرار دارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران همچنین از فعالیت مراکز نیکوکاری در روستاهای استان خبر داد وگفت: هم اکنون سه مرکز نیکوکاری روستایی نیز در شهرستانهای فیروزکوه، دماوند، و پاکدشت مشغول ارائه خدمت به نیازمندان هستند.

شاهجانی، شناسایی نیازمندان و متمکنین هر محله و برآوردن نیازها و مشکلات فقرا توسط افراد توانمند را از اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری عنوان و تصریح کرد: مراکز نیکوکاری در زمینه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، رفاهی، آموزشی، تجهیزاتی، کمک هزینه خرید جهیزیه و مالی به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی یادآور شد: مردم نوع دوست و خیر استان تهران  از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ۱۴۳ میلیارد تومان به صورت نقدی، کالایی و خدماتی برای امور نیازمندان به مراکز نیکوکاری کمک کردند. اطلاعات نیازمندان و نیکوکاران  در مراکر نیکوکاری محرمانه هستند و کمک‌های جمع‌آوری شده دراین مراکز با حفظ عزت نفس و کرامت نیازمندان و با سهولت بین آن‌ها توزیع می‌شود.

 

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام/