مدیر ستاد توانمندسازی امور مناطق سازمان مردم نهاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها از اهدای ۵۲ هزار و ۷۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در ۱۰ سال گذشته خبر داد

به گزارش نیکوکار، اکرم محمدیان با اشاره به ۱۱ اصل راهبردی این خیریه گفت: در معاونت نظارت و ارزشیابی ۱۱ اصل راهبردی را پیش رو داریم که نظام‌مند کردن گام‌های جهیزیه و افزایش کاروان‌های جهیزیه برای ترغیب و تسهیل امر ازدواج یکی از اصول تعریف شده است.

وی با تاکید بر اینکه در ۱۰ سال گذشته ۵۲ هزار و ۷۰۰ سری جهیزیه توسط این خیریه اهدا شده است، افزود: در سال ۹۷، ۷ هزار و ۹۴۶ سری جهیزیه و امسال در گام اول و مصادف با میلاد امام رضا(ع) سه هزار و ۸۶۵ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و مرحله دوم همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) در بهمن ماه اجرا می شود.

مدیر ستاد توانمندسازی امور مناطق سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با یادآوری بحران‌های به وجود آمده در کشور افزود: آمار کمک‌رسانی در زلزله کرمانشاه ۳۹ میلیارد و ۶۲۰ میلیون و ۵۹۰ هزار ریال بوده است. افزون بر آن حدود سه دستگاه نانوایی به مدت سه ماه در منطقه کرمانشاه مستقر شد و اهدای کارت هدیه به فرزندان ایتام مناطق زلزله‌زده و حدود ۳۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از دیگر اقدامات مهم این سازمان است.
به گفته محمدیان در بحران سیل گذشته کمک‌های ارسالی به سه منطقه سیل‌زده حدود ۲۵ میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال بوده است.

سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در سال ۱۳۸۰ شمسی به همت چند نفر از نیکوکاران تاسیس شده است. این خیریه از همان ابتدای شروع فعالیت با طرح دیدگاه‌های تخصصی و بررسی های کارشناسی شده و نگرشی پژوهشی به مسائل اجتماعی و فرهنگی تلاش داشته تا زمینه را جهت خدمتگزاری هر چه بیشتر به محرومان جامعه فراهم کند.
ترویج ازدواج آسان با سبک زندگی ساده، برگزاری مراسم ازدواج، تامین جهیزیه مزدوجین جوان در سراسرکشور، اکرام ایتام بیش از ۴۰۰۰ نفر با مراسم آرزوهای ایتام، توزیع سبد کالا و طعام گرم برای جامعه هدف، درمان رایگان بیماران صعب العلاج، کمک به کاهش آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد، برگزاری مراسم فرهنگی ومذهبی برای ایتام در ولادت‌ها وشهادت‌های اهل بیت عصمت وطهارت (ع)، حمایت تحصیلی ازدانش آموزان و دانشجویان مستعد، حمایت از جامعه حاشیه نشینی در سراسر کشور، اشتغال وکارآفرینی با تامین سرمایه کار توسط صندوق قرض الحسنه نوید، ایجاد کارگاه های آموزشی، دینی، اعتقادی و تخصصی در مهارت یابی جمعیت تحت حمایت ۳۵۰ هزار نفری از جمله اقدامات انجام شده از سوی این سازمان خیریه مردم نهاد بین المللی است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر