مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت شهادت حضرت علی (ع)، ۵۰۰ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد به صورت رایگان ویزیت شدند.

به گزارش نیکوکار،بهزاد شهبازی افزود: ویزیت رایگان مددجویان در مجتمع فرهنگی تفریحی بهزیستی شهر کرمانشاه و با همکاری و مشارکت اداره کل بهزیستی و مرکز سالمندان مهرگان و به همت گروه جهادی شریان زندگی انجام گرفت.

وی افزود: در این اقدام خیرخواهانه هفت پزشک متخصص و عمومی در زمینه های مختلف، ۲ کارشناس تغذیه، کارشناس مامایی، روان شناس خانواده و کارشناس بهداشت حضور داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه این کار خداپسندانه با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت مددجویان و حمایت از جامعه هدف صورت گرفت اضافه کرد: علاوه بر این، اداره کل بهزیستی استان با سازمان نظام پزشکی، جمعیت هلال احمر و درمانگاه فرهنگیان نیز تفاهم نامه های مشترکی منعقد کرده است تا مددجویان بهزیستی عمدتا با شرایط ویژه با مراجعه به این مراکز از خدمات درمانی رایگان برخوردار شوند.

شهبازی یادآور شد: در قالب این تفاهم نامه های مشترکی که با سازمان نظام پزشکی بسته شده است مددجویان از خدمات رایگان ویزیت، سونوگرافی، عمل جراحی و دیگر خدمات درمانی بهرمند می شوند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارد که ۱۷۰ هزار نفر آن زیرپوشش سازمان بهزیستی است و از این تعداد حدود ۳۵ هزار نفر از این سازمان ماهیانه مستمری دریافت می کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر