کد خبر: 13898

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خبرداد:

فعالیت ۱۰۹ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان تهران

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران از فعالیت ۱۰۹ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی با همکاری نهادها، گروه‌های مردمی، هیأت‌های مذهبی، خیّران و مراکز نیکوکاری خبر داد.

به گزارش نیکوکار،محمد دهرویه با ارائه گزارشی از اجرای پویش اطعام مهدوی، گفت: پویش اطعام مهدوی همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور هدایت کمک‌های مؤمنانه در جهت تأمین بسته‌های غذایی و معیشتی ویژه خانواده‌های نیازمند، با همکاری نهادها، گروه‌های مردمی، هیأت‌های مذهبی، خیّران و مراکز نیکوکاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۹ آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی با همکاری مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه در استان تهران فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: ۲ هزار و ۶۶۸ نفر نیز به صورت داوطلبانه و جهادی در طبخ و توزیع غذا مشارکت دارند.

دهرویه با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان در پویش ملی اطعام مهدوی، غذای گرم، افطاری ساده و سبد کالا میان نیازمندان توزیع شده است، اظهار کرد: بیش از ۴۱۸ هزار وعده غذای گرم، افطاری ساده و سبد کالا میان نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی تصریح کرد: از این تعداد ۱۶۷ هزار و ۲۵۰ وعده غذای گرم، ۲۰۶ هزار و ۵۷۴ افطاری ساده و ۴۴ هزار و ۲۱۲ سبد کالا است.

وی با اعلام روش های جمع آوری کمک های مردمی در قالب پویش اطعام مهدوی، گفت: شماره کارت ۲۰۰۸-۰۰۰۰-۹۹۷۹-۶۰۳۷، کدهای دستوری #۱۲* و #۰۲۱*۱*۸۸۷۷*، سامانه تلفن گویا ۷۳۵۵-۰۲۱ و درج عدد ۱۴ به منظور جذب کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

ارسال نظر