مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران از افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) خبرداد.

به گزارش نیکوکار، احمد احمدی صدر در مراسم افتتاح پایگاه خدمات اجتماعی در حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت:‌ تشکر می‌کنم از همه بزرگوارانی که دغدغه خدمت به مردم را دارند و باعث شدند که بتوانیم بیست و هفتمین پایگاه خدمات اجتماعی کلانشهر تهران را در جوار مرقد امام راحل(ره) برپا کنیم. خداوند در قرآن می گوید ما سه چیز به شما می‌دهیم؛ استخلاف یعنی حکومت، امنیت بعد از ترس و سومین چیز این است که آئین شما را نشر می‌دهیم و خدا از ما می‌خواهد که ایمان بیاوریم و عمل صالح انجام دهیم و بالاترین مصداق عمل صالح، خدمتگزاری به مردم است.

احمدی صدر در ادامه گفت: شهرداری تهران امروز این شعار و این عملکرد را دارد و افتخار می‌کند به خدمت به مردم و ما افتخار می‌کنیم که صبح از خواب بلند شویم و خادم مردم باشیم. تا زمانی که ما می‌خواهیم کودک کار را جمع کنیم تا بگویند آفرین هیچ کودک کاری نداریم به جایی نمی‌رسیم اما وقتی کودک کار را با دیدی نگاه کنیم که روزی به جایی برسد و او را یک دانشمند، قهرمان ورزشی و حتی در جایگاه شهدای امروز می‌بینیم آن وقت نتیجه می دهد.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران با بیان اینکه ۳۲ بار در تهران طرح جمع آوری کودکان کار انجام شده اما نتیجه نداشته است، گفت:‌چرا که در این طرح‌ها هدف فقط جمع آوری بود نه جذب آنها به همین دلیل هیچ وقت نتیجه مطلوب را نداشت.

وی ادامه داد: پایگاه خدمات اجتماعی اگر خادمی مردم را نکرد درش را ببندید. من خودم در همه آنها را می‌بندم. اینجا یعنی خادمی قشر مستضعف را بکنیم و خدمات بدهیم. در راه آهن، در پایانه‌های مسافری و در بهشت زهرا(س) و مرقد امام (ره) پایگاه اجتماعی زدیم تا به کسانی که قشر آسیب دیده هستند خدمات بدهیم و دستگیری کنیم. اینها خانواده ما هستند. پایگاه‌های خدمات اجتماعی، پایگاه‌های بسیج هستند و هر دو در راستای خدمتگزاری و نوکری مردم هستند و برای عظمت اسلام و انقلاب تلاش می کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهر تهران، محمد جواد تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) نیز در این جلسه گفت: در جلسه‌ای که ما خدمت تولیت محترم حرم حضرت امام (ره) رحمت الله علیه بودیم صحبت این بود که اینجا عده‌ای به امام محرومان پناه می‌آوند و وظیفه همه ماست که بهترین خدمت را برای آنها داشته باشیم. آنچه که ما از مکتب شهیدان و امام یاد گرفتیم جز این نیست که خدای متعال آنگاه افراد را بزرگ می‌کند و عظمت می‌دهد که خدمتی به محروم‌ترین و نیازمندترین و آسیب دیده‌ترین افراد جامعه شده باشد. اتفاقی که امروز رخ داد ایجاد پایگاهی برای دست‌گیری از آسیب دیده‌ترین افراد جامعه است که وظیفه‌اش بر گردن همه ماست و انشالله که بتوانیم با کمک هم به این هدف بزرگ دست پیدا کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/