کد خبر: 13374

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ثبت جمع‌آوری ۴۹۲ میلیاردتومان کمک‌ نقدی و غیرنقدی تا ۳۰ مهرماه برای «جشن عاطفه‌ها» خبر داد.

به گزارش نیکوکار، حبیب‌الله آسوده با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها که از ۱۵ مردادماه شروع شد و تا ۱۵ مهرماه ادامه داشت، اظهار کرد: براساس آخرین گزارش‌ها از میزان‌ کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده که تا ۳۰ مهرماه به ثبت رسیده است، در مجموع در جشن عاطفه‌ها ۴۹۲ میلیاردتومان کمک‌ نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌ها در هر منطقه‌ای که جمع‌آوری شده، در قالب بسته‌های تحصیلی و لوازم التحریر در اختیار دانش‌آموزان همان منطقه قرار می‌گیرد، گفت: البته در این میان نیکوکارانی بودند که کمک‌هایشان به طور ویژه برای مناطق محروم بوده است که این کمک‌ها بین دانش‌آموزان نیازمند مناطق محروم توزیع شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این کمک‌ها تنها میان دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود؟، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد و همچنین دانش‌آموزان شناسایی شده از طریق مراکز نیکوکاری ارائه می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/