کتابخانه و آزمایشگاه مدرسه ای محمد بن زکریای رازی دبستان خندق روستای اَهون شهرستان بشاگرد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش نیکوکار، مهرداد الطافی مدیرعامل بنیاد خیریه موج مهربانی افزود روستای اَهون شهرستان بشاگرد ۳۰۰ دانش آموز در سه مقطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان دارد که با توجه به نیاز مبرم منطقه کتابخانه و آزمایشگاه راه اندازی گردید.
وی افزود: این آزمایشگاه و کتابخانه با همت و تلاش بنیاد خیریه موج مهربانی و همیاری شرکت فناوری همراه پیدا و خیرین عزیز راه اندازی گردید.
الطافی افزود: این کتابخانه و آزمایشگاه با هزینه ای حدود ۱۱ ملیون تومان و تمامی امکانات و پک های آزمایشگاهی درس های علوم ، فزیک و شیمی و بسته های آموزشی ریاضی ابتدایی و ۱۰۰۰ جلد کتاب مورد بهره برداری رسید.
الطافی گفت: که با حضور مدیران اداره آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد و مسولین ادارات و نهاد های دولتی این شهرستان افتتاح گردید .
مدیرعامل بنیاد خیریه موج مهربانی افزود: این بنیاد از سال ۹۳ تا کنون ۵ کتابخانه و ۵ آزمایشگاه در مدارس مناطق محروم تجهیز نموده است
عباسی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد افزود: از زحمات و حمایت های بنیاد خیریه موج مهربانی که برای دانش آموزان منطقه بشاگرد انجام میدهند تشکر میکنم و نیاز است در مناطق گافر و مدارس دیگر این منطقه کتابخانه و آزمایشگاه تجهیز گردد.
و بتوانیم با همکاری دو جانبه اقدامات مثبتی انجام دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/