همزمان با گرامیداشت هفته دولت، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به همراه دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس از مراکز نگهداری معلولین ذهنی حبیب ابن مظاهر و بیت‌النبی(ص) بازدید کردند.

به گزارش نیکوکار، همزمان با نکوداشت هفته دولت و نیز به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در صنایع، در راستای خدمت‌رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی، علیرضا احمدی‌منش دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس با همراهی عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و جمعی از مدیران ارشد این مجموعه در مراکز نگهداری از معلولین ذهنی حبیب ابن مظاهر و بیت‌النبی (ص) حضور یافتند.

احمدی‌منش، دادستان بندرعباس با تقدیر از توجه فولاد هرمزگان در تمام عرصه‌های مسئولیت‌های اجتماعی، بیان کرد: خدمت به مستضعفین و افراد کم‌برخوردار و نیازمند جامعه به ویژه افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی که در مراکز نگهداری می‌شوند باید از حمایت شرکت‌ها و صنایع برخوردار باشند. شرکت فولاد هرمزگان در بین صنایع استان یک نمونه است و نگاه مسئولانه‌تری دارد. این شرکت همیشه در صحنه حاضر است. این شرکت در تمام حوزه‌ها مشارکت فعال دارد و از تیم مدیریتی فولاد هرمزگان کمال تشکر را داریم.

معروفخانی نیز در این بازدید عنوان کرد: شرکت فولاد هرمزگان در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود از هیچ گونه تلاش و کوششی در جهت خدمت.رسانی به جامعه هدف سازمان بهزیستی دریغ نخواهد ورزید.

وی افزود:خدمت به نیازمندان و معلولین دارای اجر اخروی و معنوی بسیار است که این تفکر، فولاد هرمزگان را در مسیر خدمت‌رسانی به این قشر از افراد جامعه راسخ‌تر می‌کند.

گفتنی است که پیش از این فولاد هرمزگان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد هرمزگان مشکل سردخانه مرکز نگهداری معلولین حبیب ابن مظاهر را حل کرده بود.

منبع: ایلنا

انتهای پیام/