در راستای تسهیل تردد سالمندان و افراد با محدودیت جسمی و حرکتی مناسب سازی بیش از ۲۰ معبر در منطقه ۱۹ شناسایی و به زودی عملیاتی می‌شود.

به گزارش نیکوکار، علیرضا جعفری سرپرست شهرداری منطقه مناسب سازی فضا‌ها و معابر را گامی مهم در راستای دسترسی همگان به امکانات شهری دانست و گفت: در راستای بهسازی معابر و تسهیل تردد سالمندان و افراد با محدودیت جسمی حرکتی ، نقاط نیازمند اصلاح و بهسازی در بازدید میدانی مسئولان خانه‌های سلامت شناسایی شد.

ه گفته این مسئول همسطح سازی تقاطع و ایستگاه اتوبوس، نصب دستک در پیاده رو‌ها برای جلو گیری از توقف خودرو و تردد موتور سیکلت، ایجاد پارکینگ برای این افراد (خط کشی، کف نویسی و نصب تابلو)، ایجاد رمپ ، نصب جان پناه ، نرده و تعمیر پیاده روی منازل از جمله مواردی است که انجام خواهد شد.

بر این اساس مشکلات و موانع موجود در تردد سالمندان و افراد با محدودیت جسمی حرکتی در نواحی ۱، ۲ و ۳ در خیابان‌های مهران، شهید شکری، پیروز در محله دولتخواه جنوبی، شهید لطیفی، خیابان میثاق شمالی، خیابان میعادشمالی، بوستان ولایت، شهرک شریعتی، عبدل آباد، میعاد جنوبی و خیابان شهید زلفی شناسایی و رفع آن‌ها در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

 

 

 

منبع:صدا و سیما

 

انتهای پیام/