به دنبال ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون عمران برای بررسی ابعاد حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، رئیس و جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون عمران مجلس از محل حادثه بازدید کردند.

به گزارش نیکوکار، محمدرضا رضائی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال ماموریت دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس برای بررسی ابعاد حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان، تهیه گزارش از عملکرد دستگاه‌ها و شناسایی متخلفین این حادثه غمناک، به استان خوزستان سفر کرده و ضمن بازدید از محل ساختمان متروپل از آخرین وضعیت آواربرداری مطلع شدند.

گفتنی است؛ در این بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس با مردم و تیم‌های امدادی و خدمات‌رسان در منطقه گفت‌وگو و راهکارهای سرعت‌بخشی به روند آواربرداری را بررسی کردند.

لازم به ذکر است که اسماعیل حسین زهی نایب رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم خاش و میرجاوه ، عبدالجلال ایری نماینده مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز، گمیشان و سخنگوی کمیسیون، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، اقبال شاکری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلام شهر و پردیس، جلیل مختار نماینده مردم آبادان، احمد محرم زاده یخفروزان نماینده مردم  اهر و هریس و عضو کمیسیون عمران مجلس و رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در این بازدید میدانی حضور داشتند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/