سرپرست بهزیستی استان تهران از توزیع بسته‌های معیشتی، بازدید از منازل نیازمندان و برگزاری گلریزان برای جمع‌آوری هدایای مردمی در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش نیکوکار، سمانه زمانی ضمن تشریح برنامه‌های تکریم و گرامیداشت ماه رمضان توسط بهزیستی در سطح استان تهران، خاطرنشان کرد: حضور مسئولان عالی رتبه کشور، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بهزیستی در تکریم و نکوداشت این ایام است که ریاست جمهور، آیت الله رئیسی در اولین روز ماه مبارک رمضان با حضور در شیرخوارگاه شبیر در جنوب تهران اولین روزه خود را با حضور در کنار فرزندان سازمان در این مرکز افطار کرد؛ همچنین روسای قوای قضاییه و مجلس شورای اسلامی نیز در روزهای آینده با حضور در مراکز دیگر روزه‌های خود را افطار خواهند کرد و به دیدار بخش‌های دیگری از جامعه هدف بهزیستی می‌روند.

زمانی افزود: مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین ریاست سازمان بهزیستی و معاون وزیر نیز در برنامه‌های مختلف بهزیستی استان تهران در روزهای سپری شده از ماه مبارک رمضان حضور یافته و این حضور آنان تا پایان این ماه نیز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: حضور مسئولان در سراسر استان تهران در برنامه‌های افطاری کماکان ادامه دارد و مدیران عالی رتبه شهرستان‌های مختلف با حضور در مراکز بهزیستی در جمع فرزندان سازمان و دیگر اعضای جامعه هدف بهزیستی حضور یافته و مایه دلگرمی شده اند.

زمانی در ادامه به بسیاری از خدمات سازمان بهزیستی که به مناسبت ماه رمضان توسط بخش‌های مختلف دولتی و خصوصی به صورت رایگان در این ماه انجام می‌شوند پرداخت و بیان کرد: نشست‌های مختلف آموزشی و مشاوره‌ای نیز توسط بخش‌های مختلف تحت نظارت بهزیستی در این ماه برگزار می‌شوند.

سرپرست بهزیستی استان تهران از توزیع بسته‌های معیشتی و همچنین بازدید از منازل نیازمندان توسط مدیران عالی‌رتبه شهرستان‌ها نیز اشاره کرد و افزود: در برنامه‌های مجزا نسبت به گلریزان برای جمع‌آوری هدایای مردم و خیران و همچنین تقدیر از خیرانی که طی سال گذشته با سازمان بهزیستی در شهرستان‌ها همکاری داشته‌اند نیز مبادرت خواهیم کرد.

به گفته زمانی، برپایی محافل مختلف انس با قرآن، برگزاری بازارچه خیریه و فروش آثار مددجویان تحت نظارت بهزیستی و همچنین اجرای برنامه‌های مختلفی چون جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و عزاداری در لیالی قدر در مراکز بهزیستی در سراسر استان تهران از دیگر برنامه‌های بهزیستی به شمار می‌رود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/