کد خبر: 11929

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از آغاز «جشن نیکوکاری» از ۱۲ اسفند تا پایان سال جاری خبر داد و نحوه برگزاری این جشن را تشریح کرد.

به گزارش نیکوکار، حبیب‌الله آسوده با اشاره به نحوه برگزاری جشن نیکوکاری اظهار کرد: جشن نیکوکاری از ۱۲ اسفند آغاز می‌شود و تا پایان سال ادامه دارد. هرچند آمادگی کمیته امداد برای این جشن از اول اسفند وجود دارد؛ این جشن از روز ۱۲ اسفند در بخشهایی از معابر شهری، روز ۱۳ اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه و روز ۱۴ اسفند که سالروز تاسیس کمیته امداد و روز احسان و نیکوکاری است،به صورت نمادین باتوجه به فرهنگ‌سازی در مدارس برگزار می‌شود.

برگزاری پایگاه‌های فیزیکی برگزاری جشن نیکوکاری در استان‌های دارای شرایط لازم

وی با بیان اینکه همکاران ما در سطح کشور آمادگی برگزاری این جشن تا پایان سال را دارند، درخصوص پابرجا بودن پایگاه‌ها به صورت فیزیکی در جشن نیکوکاری گفت: در استان‌هایی که شرایط در آنجا وجود دارد، پایگاه‌های فیزیکی برپا می‌شود.

راه‌های مشارکت و کمک مردم در جشن نیکوکاری

معاون خودکفایی و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در خصوص نحوه کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری بیان کرد: مردم می‌توانند کمک‌های خود را به صورت نقدی و از طریق سامانه‌ها و کدهای QR (*۸۸۷۷*۱#)  و سایت امداد واریز کنند.

آسوده در ادامه از مردم خواست تا جایی که امکان دارد کمک‌های خود را به صورت نقدی پرداخت کنند تا برای خانواده‌ها موثر واقع شود و اگر هم کمک‌های خود را به صورت کالایی انجام می‌دهند کالا در شأن خانواده باشد و منزلت و کرامت‌شان حفظ شود.

وی در ادامه اظهار کرد: سال گذشته حدود ۸۵۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/