مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان با اشاره به تفاهم‌نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت مسکن مددجویان، گفت: طی دو سال، دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد این استان ساخته می‌شود.

به گزارش نیکوکار، جلال شیخ‌پور در آیین اختتامیه احداث ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد لرستان که امروز ۲۱ دی‌ماه با حضور سیدضیاالدین حزنی، معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه برگزار شد، اظهار کرد: مقوله مسکن پیچیده و ابعاد مختلف بوده و این پیچیدگی برای محرومان بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه مفهوم مسکن برای خانواده‌های نیازمند تنها سرپناه نیست بلکه موجب آرامش، عزت نفس و خوب زیستن آنان می‌شود، ادامه داد: نهضت ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد به‌درستی سیاست‌گذاری شد و در این راستا از ظرفیت بسیج سازندگی استفاده می‌شود.

شیخ‌پور با اشاره به اینکه هر واحد مسکونی برای محرومان در بُعد اقتصادی به‌عنوان سرمایه‌ای ارزشمند برای آنان از راهبردهای توانمندسازی محرومان است، تصریح کرد: بُعد دیگر ساخت مسکن برای خانواده‌های محروم بُعد اجتماعی آن است که شرایط مطلوب برای فعالیت آنام فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خیمنی(ره) لرستان با تأکید بر اینکه از ابتدای سال‌ جاری تاکنون در یک مرحله ۳۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد لرستان ساخته شد و امروز نیز ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان با مشارکت سپاه به بهره‌برداری می‌رسد، به تفاهم‌نامه کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت مسکن مددجویان اشاره کرد و افزود: طی دو سال، دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان طی تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی ساخته می‌شود.

شیخ‌پور با اشاره به اینکه تا پایان سال‌ جاری حداقل هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد لرستان به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: در کنار ساخت مسکن از ابتدای سال‌ جاری تاکنون، چهار هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد لرستان مرمت و بازسازی شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/