کد خبر: 11519

استاندار لرستان گفت: اهدای عضو نمونه بارز ایثار است و باید فرهنگ اهدای آن در جامعه نهادینه شود.

به گزارش نیکوکار، فرهاد زیویار در دیدار با خانواده روانشاد مریم علیزاده اقدام آنان را در اهدا اعضای بدن فرزندشان به بیماران نیازمند نمونه بارز ایثار عنوان کرد.

استاندار لرستان گفت: شامگاه امشب با هدف عرض تسلیت و دلجویی از والدین ایثارگر مرحومه مریم علیزاده که فرزند خود را از دست داده بودند، رسیدیم و از کار خداپسندانه این خانواده در اهداء اعضای فرزند ۲۰ ساله خود به هشت بیمار نیازمند پیوند عضو، از عمل خیر آنان تقدیر شد.

زیویار با اشاره به اینکه اهدا عضو نمونه بارز ایثار است، اظهار کرد: مصیبت از دست دادن فرزند برای هر پدر و مادری سنگین و جانکاه است اما عمل خداپسندانه و انسان دوستانه والدین این مرحومه علی رغم آنکه از لحاظ عاطفی برای آنها دشوار بود اما به تعداد دیگری از هم استانی هایمان زندگی دوباره بخشید.

وی در ادامه افزود: شکی نیست اهداء زندگی به دیگران رضایتمندی خداوند و آرامش قلبی برای خانواده این مرحومه را در پی خواهد داشت و این اقدام خداپسندانه گامی در جهت فرهنگ سازی اهدا عضو افراد مرگ مغزی به نیازمندان جامعه بود که خانواده مرحومه مریم علیزاده به خوبی از عهده این کار بزرگ برآمدند.

استاندار لرستان ادامه داد: در دیدار امشب با این خانواده ایثارگر علاوه بر ادای احترام و عرض تسلیت، نیت بر انجام تقدیر از این عزیزان بود که یقینا اجر واقعی این عمل خیر نزد خداوند محفوظ و دعای خیر خانواده‌های گیرنده عضو همواره با آنان خواهد بود.

زیویار تاکید کرد: این اقدام ارزشمند به نوعی ایثار خانواده مرحومه علیزاده بوده و امیدواریم که با الگو برداری از کار مهم و تاثیرگذار آنها، فرهنگ اهدا عضو در جامعه به خوبی نهادینه شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/