کد خبر: 11309

با پرداخت ۳۵ میلیارد از سوی بنیاد مستضعفان

مددجویان کمیته امداد یک قدم دیگر به خانه‌دار شدن نزدیک شدند

با دستور رئیس بنیاد مستضعفان برای پرداخت ۳۵ میلیارد تومان دیگر به منظور اجرایی کردن تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، مبلغ پرداخت شده این بنیاد به کمیته امداد به ۸۵ میلیارد تومان رسید و مددجویان این کمیته یک قدم دیگر به خانه‌دار شدن نزدیک شدند.

به گزارش نیکوکار، به دنبال امضای تفاهم نامه میان بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و بنیاد مسکن به منظور احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی و همچنین مذاکرات صورت گرفته میان روسای کمیته امداد و بنیاد مستضعفان، با دستور سید پرویز فتاح، مبلغ ۳۵ میلیارد تومان برای اجرایی شدن گام دوم این تفاهم نامه و احداث واحدهای مسکونی مددجویان فاقد مسکن این نهاد حمایتی، به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز شد.

این مبلغ در شرایطی از سوی بنیاد مستضعفان به حساب کمیته امداد واریز شد که پیش از این نیز ۵۰ میلیارد تومان دیگر از سوی بنیاد مستضعفان برای اجرایی شدن گام نخست این تفاهم نامه به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده بود.

بر اساس این گزارش، تاکنون بیش از ۳۳۰۰ نفر از مددجویان واجد شرایط دریافت مسکن در قالب این تفاهم نامه که برای احداث مسکن آن‌ها پروانه ساخت اخذ شده احصاء شده و احداث این واحدهای مسکونی بر اساس برنامه زمانبندی از پیش تعیین شده در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، چهارم بهمن ماه سال گذشته، در جلسه‌ای با حضور روسای بنیاد مستضعفان و کمیته امداد، بنیاد مستضعفان در قالب اجرای تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، حمایت ۵۰۰ میلیارد تومانی را عهده دار شده بود و در نخستین گام اجرایی در اواخر شهریور ماه، کلنگ احداث این واحدها، در منطقه محروم گرمی استان اردبیل به زمین زده شد.

در این تفاهم نامه، بنیاد مستضعفان برای احداث هر واحد مسکونی حمایت بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی را عهده دار شده و قرار است این واحدها طی ۱۸ ماه در ۶۲ نقطه کشور احداث شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/