مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: اشتغال و توانمندسازی، رویکرد مهم کمیته امداد در برنامه ششم توسعه است.

به گزارش نیکوکار، هدایت صفری: در شش ماهه اول امسال ۲۵۸۲ نفر از تسهیلات اشتغال و توانمندسازی، تسهیلات خرید، ساخت و یا ودیعه مسکن و وام کارگشایی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، خدمات ارائه ‌شده توسط صندوق امداد ولایت استان را مناسب ارزیابی کرد و افزود: از زمان راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت شعبه زنجان خدمات قابل‌ توجهی برای مددجویان و افراد نیازمند استان ارائه ‌شده است و با مشارکت خیران و نیکوکاران این خدمات بهتر و بیشتر می‌شود.

صفری با بیان اینکه فعالیت‌های این صندوق بر اساس مقررات بانک مرکزی صورت می‌گیرد، افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۲۵۸۲ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی، تسهیلات کارگشایی و تسهیلات خرید، احداث و ودیعه مسکن پرداخت شده است که در کمال عزت و احترام و کرامت انسانی مددجویان و در کوتاه‌ترین زمان انتظار پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از مجموع تسهیلات پرداختی صندوق امداد ولایت در سال‌جاری ۲۱۰ فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی، ۱۹۵۳ فقره وام کارگشایی، ۵۳ فقره ودیعه مسکن و ۳۶۶ مورد هم تسهیلات خرید و یا احداث مسکن است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف صندوق امداد ولایت اشاعه سنت قرض‌الحسنه در جامعه، جذب منابع بیشتر از خیران برای پرداخت وام قرض‌الحسنه و تغییر رویکرد کمک‌های کمیته امداد از بلاعوض به معوض است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/