دومین مرحله از طرح سیار و هوشمند واکسیناسیون کرونا از سوی یگان‌های ویژه آغاز شد.

به گزارش نیکوکار، در مراسمی که صبح امروز در مقر فرماندهی یگان‌های ویژه ناجا برگزار شد دومین مرحله از فاز دوم واکسیناسیون سیار و هوشمند کرونا از سوی یگان های ویژه با حضور علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان شهر تهران و همچنین شماری از فرماندهان ارشد یگان‌های ویژه آغاز شد.

در این طرح پزشکان و نیروهای آموزش دیده یگان ویژه با حضور در نقاط مختلف اقدام به انجام واکسیناسیون برای معلولان و افراد بیمار و ناتوان خواهند کرد.

سردار سلمان قلی زاده معاون هماهنگ کننده یگان ویژه ناجا در این باره به ایسنا گفت: این طرح در سراسر کشور به اجرا درخواهد آمد و براساس آن به هر اندازه ای که شبکه بهداشت کشور از ما بخواهد یگان ویژه نیز این آمادگی را دارد که نسبت به انجام واکسیناسیون سیار و حضور در محل برای واکسینه کردن افراد ناتوان و بیمار اقدام کند.

معاون هماهنگ کننده یگان‌های ویژه با بیان اینکه مرحله اول این طرح از اواسط مهرماه آغاز شده بود، خاطرنشان کرد: از امروز مرحله دوم این طرح نیز آغاز شده و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و شبکه بهداشت و درمان کشور این طرح تا هر زمانی که لازم باشد، ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/