مدیرکل کمیته امداد استان تهران شنبه (۲۴ مهرماه) از طریق سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی مردم استان تهران است.
به گزارش نیکوکار، سیدابوالفضل پرپنچی – مدیرکل کمیته امداد استان تهران – در جهت صیانت از حقوق شهروندی و ارج نهادن به مقام و منزلت شهروندان استان تهران، شنبه (۲۴ مهر ماه) از ساعت ۱۱ الی ۱۲و۳۰ دقیقه از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) در استانداری تهران پاسخگوی شهروندان این استان است.
شهروندان استان تهران میتوانند با شماره ۱۱۱ تماس بگیرند و پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود را بهطور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان تهران در میان بگذارند.
ارتباط از طریق سامانه سامد بهمنظور ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه میان مسئولان و مردم باهدف عدالت محوری، پاسخگویی سریع به شکایات و مطالبات مردمی، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم انجام میشود.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/
پیشنهاد
-
انتصاب با تجربه ها در هیئت مديره صندوق بازنشستگی كشوری
-
۲۰ هزار معلول، خدمات توانبخشی حرفهای دریافت میکنند
-
حمایت از کسبوکار بیش از ۸ هزار زن سرپرست خانوار در دولت سیزدهم
-
نگهداری بیش از ۳۸۰۰ سالمند با دستور قضایی در مراکز بهزیستی
-
صندوق قرضالحسنه امداد ولایت باعث ارتقای اعتماد به کمیته امداد شده است
-
سیر تحول «فرزندخواندگی» در ایران
ارسال نظر