شعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در آستانه سال تحصیلی جدید، پویش «سرمشق مهر» را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند راه‌اندازی کرده است.

به گزارش نیکوکار، هرسال در آستانه ماه مهر و شروع فصل مدارس، گروه‌های مختلف اقدام به تهیه لوازم‌التحریر برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان نیازمند می‌کنند. سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی نیز از سال گذشته پویشی تحت عنوان «سرمشق مهر» را با هدف تهیه لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان کم برخوردار آغاز کرده است و بسته‌هایی شامل تمام لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

شعب سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در سراسر کشور، امسال نیز این پویش را برگزار می‌کنند. در پویش مهربانی «سرمشق مهر» در استان هرمزگان قرار است بسته‌هایی شامل لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان از قبیل کیف، دفتر، خودکار و سایر ملزومات به تعداد ۲۰۰ بسته در اختیار دانش‌آموزان محروم این استان قرار بگیرد. مردم، خیرین و همه افرادی که قصد شرکت در این امر خداپسندانه را دارند، می‌توانند تا پایان شهریورماه کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۶۳۱۲۶۱۱ به نام جهاد دانشگاهی هرمزگان واریز کنند.

پویش مهربانی «سرمشق مهر» در استان گیلان به همت کانون مهربانان سازمان دانشجویان استان و با همکاری مؤسسات خیریه در شهر رشت و دو شهرستان رودسر و تالش از ۱۶ شهریور راه‌اندازی شده و تا ۳۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت. خیرین نیک‌اندیش می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۳۰۲۳۲۵۹۳۹ به نام فاطمه قلی‌زاده در این کار خیر همراه باشند.

پویش مهربانی «سرمشق مهر» در چهارمحال و بختیاری از ۲۰ تا ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۹۲۲۱۵۰۶۲۲ به نام مجمع خیرین دانشگاهی واریز و جهت کسب اطلاعات بیشتر  با شماره ۰۳۸۳۲۳۲۰۰۷۰ (معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری) تماس حاصل نمایند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/