کد خبر: 10205

مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد

توزیع بیش از دو میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان؛ تاکنون

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه در طرح اطعام و احسان حسینی توانستیم ۲۱۰ آشپزخانه را هدایت کنیم، گفت: تاکنون حدود ۱۵۸ هزار سبدکالا تهیه و میان گروه های نیازمند توزیع شده است که بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان ارزش کالا بوده است.

به گزارش نیکوکار، سیدابوالفضل پرپنچی در نشستی خبری با موضوع توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی برای مددجویان تحت حمایت بیان کرد: در بحث سبد کالا تاکنون ۴۸۱۲ سبد کالا با کمک قرارگاه امام رضا (ع) میان نیازمندان حاشیه تهران به ویژه در مناطق جنوبی و جنوب غربی استان تهران توزیع شده است که حدود یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان ارزش کالاها بود.

وی با اشاره به اینکه در طرح اطعام حسینی هماهنگی و همکاری که میان دوستان صورت گرفته و مرکز نیکوکاری قرارگاه امام رضا (ع) نیز ذیل این موضوع است، توانسته اند حدود یک میلیارد تومان در این زمینه کمک کنند و این اطعام میان نیازمندان شهر تهران و حاشیه شهر توزیع شده است، گفت: در زمینه جهیزیه نیز ۱۴۰۰ سری جهیزیه تاکنون که بالغ بر ۲۸ میلیاردتومان ارزش داشته این گروه جهادی کمک کردند و تهیه شده است.

پرپنچی با بیان اینکه هدف ما هماهنگی، همکاری و آوردن خیران پای کار و استفاده از ظرفیتهای جامعه در راستای حل مشکل نیازمندان است، اظهار کرد: ۸۶۲ مرکز نیکوکاری در استان تهران وجود دارد.

پرپنچی یادآور شد: در طرح اطعام و احسان حسینی که شروع شده است تاکنون حدود ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر به صورت گروه های جهادی با ما همکاری دارند که توانستیم ۲۱۰ آشپزخانه را هدایت کنیم و پخت غذا را انجام دهیم. همچنین تاکنون حدود ۱۵۸ هزار سبدکالا تهیه و میان گروه های نیازمند توزیع شده است که بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان ارزش کالا بوده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان تهران، همچنین دو میلیون و ۸۹۶ هزار پرس غذا تاکنون طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/