مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان و آسیب‌دیدگان از کرونا پرداخت شده است.

به گزارش نیکوکار، علی عاشوری با بیان این مطلب گفت: در دوران کرونا همه اقشار مردم به ویژه خانواده‌های نیازمند بیش از پیش درگیر مشکلات اقتصادی شدند و ما تلاش کردیم با ارائه خدمات ویژه، بخشی از گرفتاری‌های مردم نیازمندان را رفع کنیم.

وی افزود: در این مدت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بیش از ۲۰۰ میلیارد وام ودیعه مسکن برای آسیب‌دیدگان از کرونا و ۱۰۰ میلیارد تومان وام کارگشایی برای مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سازمان زندان‌ها اختصاص داد و همچنین سه ماه اقساط را از مددجویان دریافت نکردیم.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با بیان اینکه در دوره کرونا شرایط برای بسیاری از مشاغل و مردم سخت شده است، ادامه داد: سال گذشته تعهد ما برای پرداخت سه هزار میلیارد تومان تسهیلات بود، اما برای حمایت از خانواده‌های محروم، این رقم تا ۳۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عاشوری با دعوت از مردم خیر و نیکوکار برای سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت گفت: همه سپرده‌ها صرفا برای پرداخت وام قرض‌الحسنه استفاده می‌شود و به ما کمک می‌کند تا مشکلات بخش بیشتری از جامعه را مرتفع کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/